SEO

SEO

הסביבה העסקית כיום הופכת ליותר ויותר תחרותית, יש הרבה חברות אשר מצליחות לרתום את הכוח הרב הטמון בגוגל בכדי למקסם את התוצאות העסקיות שלהן, הגדלת כמות הגולשים באתרי החברות ובכך הגדלת המכירות באתר או בבית העסק עצמו .

קידום בגוגל – מה זה אומר? ומה האפשרויות?

קידום בגוגל הינו אפשרות זמינה, איכותית ויעילה ככלי לפרסומו, שיווקו וקידומו של כל אתר אינטרנט ולכל סוגי העסקים ונותני השירותים הזמינים הן בעולם הרשת והן בעולם ברגיל. בכדי להבין קצת יותר לעומק את האפשרויות הזמינות לשיווק האתר בגוגל ומה זה אומר?, ראשית נסביר כי ישנן שתי קטגוריות ראשיות תחת המונח קידום בגוגל:

1. קידום ממומן בגוגל (PPC) - זוהי האפשרות הזמינה והמהירה ביותר לקבל חשיפה מיידית של האתר בפני קהל הגולשים, כמות הגולשים אשר ניתן להגיע אליה תשתנה בהתאם לגודל תקציב הפרסום ובנייתו של קמפיין פרסומי איכותי, תקין, ידידותי לגולש, על פי התקנים והדרישות של גוגל ובעל ציון איכות גבוה (על כך ניתן ללמוד עוד בהמשך ובכל שאלה ניתן ליצור עמנו קשר).
יתרון: חשיפה מיידית.
חיסרון: הפסקת התשלום לגוגל מבטלת את הפרסום ואת החשיפה לאתר באותו הרגע.


2. קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO) - זוהי האפשרות הטובה ביותר עבור עסקים המתכננים שיווק מסיבי לאתרם. קידום אתרים אורגני הינו השירות הטוב ביותר אותו ניתן לעשות עבור בעלים של אתר הדוגל בהשקעה לטווח הרחוק וככל שמשקיעים משאבים איכותיים יותר בקידום כך תגדל האפשרות לחשיפה גדולה בהתחשב בכמות האדירה של גולשים המחפשים פרטים ונתונים כל היום בגוגל.
יתרון: פרסום חינמי! לאחר תקופת קידום ממושכת ותחזוקה שוטפת לאתר, ממשיכה החשיפה לאתר ומכיוון שהעלויות לא משתנות לפי כמות הכניסות, ככל שהאתר מקודם יותר כך החשיפה בפני קהל לקוחות חדש וגדול יותר בהחלט אפשרית והאתר הופך להיות אוטוריטה מקצועית הן עבור גוגל והן עבור הגולשים.
חסרון: השקעה לטווח הרחוק, קידום אתרים אורגני ואיכותי הינו כלי שיווקי משתלם ביותר, אך יש לקחת בחשבון שהתוצאות יגיעו לאחר תקופת מה ולא באופן מיידי, עם זאת החיסרון הופך ליתרון כאשר מראש מתכננים פרסום נכון לשנים הבאות. חשוב לומר ולזכור שקידום אתרים זהו הדבר הטוב ביותר עבורכם, אך לא מתאים כלל למי שרוצה רק לבדוק את השוק לפני פתיחת עסק ראשוני.